Afrički mali, patuljasti jež-u Evropi je prava pomama za njima.Ma mnogo su slatki, staju na dlan, kao male žive igračkice.

Afrički mali, patuljasti jež-u Evropi je prava pomama za njima.Ma mnogo su slatki, staju na dlan, kao male žive igračkice.
JEŽ
Ježevi nisu kućni ljubimci već divlje životinje, i to zaštićene zakonom kao prirodne rijetkosti. Od njih može biti samo koristi, jer su bubojedi (hrani se skakavcima, bubašvabama, puževima, glistama, zmijama, žabama...).
Ježić spava zimski san, pa ga preko zime nećete viđati u dvorištu. Takođe se ne preporučuje premještanje ježeva, jer se oni snalaze tako što prate sopstveni mirisni trag, a ako ga premjestite on više neće moći da ga nađe.
Afrički mali, patuljasti ježići se gaje kao kućni ljubimci i ne podnose niske temperature.To je vrsta afričkog malog, patuljastog ježa i traži određenu temperaturu. Nisu zahtijevni što se ishrane tiče. U Evropi je prava pomama za njima.Ma mnogo su slatki, staju na dlan, kao male žive igračkice.Prosto je za žaljenje drzati ih u malom terarijumu-preko ljeta u dvorište, a zimi da trčkaju po kući.
Može li bodljikavi ljubimac veličine dlana doista zamijeniti dosad najboljega čovjekovog prijatelja?
Zaposleni ljubitelji životinja u Britaniji sve češće nabavljaju ježeve koji su noćne životinje i živnu naveče, baš kada se njihovi zaposleni vlasnici vraćaju kući nakon cjelodnevnog posla.
Mada u Britaniji postoji domaća vrsta ježa, ježoljupci su poludjeli za afričkim patuljastim ježevima. 
Oni su nevjerojatno lijepi, tako su neodoljivo šeprtljavi i ljupki dok znatiželjno guraju nos u sve što im se nađe na putu.
Ježevi su, usto, i prilično jeftini ljubimci jer mogu jesti mačju hranu, a pojedu samo trećinu onoga što bi pojela prosječna mačka.
Međutim, stručnjaci upozoravaju da novi trend može ugroziti populaciju britanskoga domaćeg ježa, koji je prošle godine uvršten na vladin popis zaštićenih životinjskih vrsta.
 
Jako su čisti i ne smrde, trebaju velik kavez gdje sami odrede ugao koji mu je wc, i samo tu idu. Treba im više puta mijenjati voda u toku dana, neće da piju vodu ako mu upadne malo piljevine, i mora biti staklena posuda. Hrane se granulama za maćke koje se malo potope u vodu, i treba paziti koliko mu se daje, da se previše ne ugoje.
Male su životinjice bez obzira na svojih 7.000 bodlji koje koriste u odbrani. Obožavaju se igrati i vrtiti po rukama.
Prvenstveno se smatraju kukcojedima jer insekti predstavljaju najveći dio njihove prirodne ishrane. Međutim, u “zarobljeništvu” (kao kućni ljubimci) jedu jabuke, banane, vrhnje razrijeđeno s vodom, pa čak i suhu mačju hranu, a najviše piju vodu. Želite li im proširiti ishranu, učinite to sa svježim sirom, salatom i kajganom, a izbjegavajte čisto mlijeko (bez obzira na postotak masnoće), začinjenu hranu i kruh. 
Uglavnom su noćne životinjice pa su u to doba aktivni, a odmaraju se između 5 ujutro i 8 naveče. Leđa su im prekrivena redovima bodlji, a trbusi mekanim, laganim krznom. Kada se nađu u opasnosti, skupe se u čvrsto klupko pa izgledaju kao loptica divljeg kestena. U opuštenom stanju bodlje im leže gotovo pljosnato. 
Veličina koju dosegnu kreće se između 12 i 20 cm, a mogu živjeti od 3 do 8 godina- prosjeku oko 5. Najviše su tamnosmeđe boje s bijelim vrhovima bodlji, iako postoje i potpuno bijele vrste, nazvane 'snježne pahuljice'. Iako nemaju mekanu dlaku pogodnu za maženje , vole biti u kontaktu s ljudima (pripitomljeni ježevi, naravno) pa se penju na ramena i prelaze s jedne osobe na drugu.
Za početak, dok se ne navikne na vaš dodir, dobro je primati ga u ruke zamotane tankim ručnikom.
Dobro je znati da ježevi prepoznaju miris pa ih dezodorans ili parfem može zbuniti. Tvrdoglavim ježevima možete staviti svoju majicu u kavez kako bi se navikli na vaš miris.

Primjedbe

  1. Dobre vijesti!!!
    Ja sam Bosanka i zovem se Roxana Marcovei. Majka mi je rekla da ide putem interneta i došla do objave gospođe MARIA ALEXANDER, rekavši da joj je kreditni instrument odobrio zajam široj javnosti po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 2%. možete je kontaktirati na (mariaalexander818@gmail.com)

    Dakle, rekla sam prijateljici o izgledu posudbe kod gospođe. Maria Alexander, a ona je rekla da joj ne bih trebao reći da nisam pozajmio od Marije Alexander, ali moram pozajmiti mali iznos da provjerim je li njena tvrtka legalna kompanija .

    Dakle, ponašala sam se po njenom savetu i kontaktirala gospođu Mariju Aleksander putem e-maila: [mariaalexander818@gmail.com
    ] koju je objavila moja majka, a ja sam zatražila kredit od 35 000 EUR. Gospođa Marija Aleksandra mi je odgovorila i poslala mi sve uslove njene kompanije koje sam pročitala i ja sam pristala na uvjete. Nakon odobrenja zahtjeva za kredit, primio sam obavijest od svoje banke da je iznos od 15.000 eura uplaćen na moj bankovni račun od gospođe Marije Aleksander

    Bila sam vrlo srećna i podijelila sam dobre vijesti sa majkom i prijateljem koji su mi savjetovali da nastavim. a on je završio otplatu zajma 11. februara 2019. godine, a ja sam zatražio još jedan iznos od 30.000 eura koji sam takođe primio na svoj bankovni račun nakon provedenih procedura.
    Želim iskoristiti ovu priliku i reći svima koji u potrazi za privatnim zajmodavcem na Internetu koji sigurno kontaktiraju gospođu Mariju Aleksander

    putem E-MAIL-a: {mariaalexander818@gmail.com}
    WHATSAPP: +1 (651) 243-8090
    VIBER; +1 (651) 243-8090

    Možete me kontaktirati ako vam treba pomoć ili želite postaviti pitanja o tome kako sam dobio kredit.
    Evo moje e-pošte: [roxanamarcovei@gmail.com]
    Dobro vas blagoslovio sve

    OdgovoriIzbriši
  2. Dobre vijesti!!!
    Ja sam Bosanka i zovem se Roxana Marcovei. Majka mi je rekla da ide putem interneta i došla do objave gospođe MARIA ALEXANDER, rekavši da joj je kreditni instrument odobrio zajam široj javnosti po vrlo niskoj kamatnoj stopi od 2%. možete je kontaktirati na (mariaalexander818@gmail.com)

    Dakle, rekla sam prijateljici o izgledu posudbe kod gospođe. Maria Alexander, a ona je rekla da joj ne bih trebao reći da nisam pozajmio od Marije Alexander, ali moram pozajmiti mali iznos da provjerim je li njena tvrtka legalna kompanija .

    Dakle, ponašala sam se po njenom savetu i kontaktirala gospođu Mariju Aleksander putem e-maila: [mariaalexander818@gmail.com
    ] koju je objavila moja majka, a ja sam zatražila kredit od 35 000 EUR. Gospođa Marija Aleksandra mi je odgovorila i poslala mi sve uslove njene kompanije koje sam pročitala i ja sam pristala na uvjete. Nakon odobrenja zahtjeva za kredit, primio sam obavijest od svoje banke da je iznos od 15.000 eura uplaćen na moj bankovni račun od gospođe Marije Aleksander

    Bila sam vrlo srećna i podijelila sam dobre vijesti sa majkom i prijateljem koji su mi savjetovali da nastavim. a on je završio otplatu zajma 11. februara 2019. godine, a ja sam zatražio još jedan iznos od 30.000 eura koji sam takođe primio na svoj bankovni račun nakon provedenih procedura.
    Želim iskoristiti ovu priliku i reći svima koji u potrazi za privatnim zajmodavcem na Internetu koji sigurno kontaktiraju gospođu Mariju Aleksander

    putem E-MAIL-a: {mariaalexander818@gmail.com}
    WHATSAPP: +1 (651) 243-8090
    VIBER; +1 (651) 243-8090

    Možete me kontaktirati ako vam treba pomoć ili želite postaviti pitanja o tome kako sam dobio kredit.
    Evo moje e-pošte: [roxanamarcovei@gmail.com]
    Dobro vas blagoslovio sve

    OdgovoriIzbriši
  3. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah dipindahkan ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya jan bertanya šator keparatane wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer kepada saya tanpa penundaan

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% unntuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja disetujui dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi ben yang akan datang, saya ja berjankji kepanahi kepanah? dan saya akan memberitahu dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biayaa pendaftaran, biaya lisensi, mematuhi Perusahaan Pinjaman Dangote i Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    potražite više od e-pošte: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Tvrtka za kredite Dangote i pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    OdgovoriIzbriši
  4. We have specially programmed ATMs that can be used to withdraw money at ATMs, shops and points of sale. We sell these cards to all our customers and interested buyers all over the world, the cards have a withdrawal limit every week.The programmed ATM card withdraw money from each ATM but have a withdrawal limit every week, only your PIN code is in it, it is a high-tech card system. The PROGRAMMED ATM card works on all card-based ATMs, anywhere in the world.
    -hack into any kind of phone
    _Increase Credit Scores
    _western union, bitcoin and money gram hacking
    _criminal records deletion_BLANK ATM/CREDIT CARDS
    _Hacking of phones(that of your spouse, boss, friends, and see whatever is being discussed behind your back)
    _Security system hacking...and so much more. Contact us now and get whatever you want at
    Email:creditcards.creditscoreupgrade@gmail.com
    whatsapp:+1785 279 3047

    OdgovoriIzbriši
  5. Selamat siang,
    Saya Yanto Yanto
    dari Jakarta Indonesia
    Email: yantoyantoal@gmail.com

    Di musim pandemi Coronavirus Covid-19 ini, Tuhan Memberkati Investasi Pinjaman RIKA ANDERSON untuk Membantu Saya Pada Saat Membutuhkan.

    Saya memiliki bisnis yang rusak, sampai saya menemukan perusahaan ini yang membantu saya mendapatkan pinjaman untuk bisnis dan perawatan medis, dan sekarang saya ingin menggunakan media pendek ini untuk memberi selamat kepada perusahaan atas dana cepat dan aman yang mereka pinjamkan kepada saya tanpa berupa penundaan atau jaminan.

    Saya dipinjamkan Rp30.000.000 dari perusahaan dengan tingkat bunga yang sangat rendah 2% untuk menyelamatkan bisnis saya dan banyak lagi.
    Saya pertama kali melihat email mereka di internet, semua orang selalu memberikan kesaksian atas apa yang mereka lakukan, jadi saya segera menghubungi mereka dan mereka semua melakukan segalanya untuk saya tanpa stres dan dana saya dikirim ke rekening Maybank dalam waktu 2 jam, saya terkejut dan merasa senang untuk menerima pinjaman saya.

    Sekarang saya sekarang memiliki agen kontrol bisnis standar yang membantu saya, sekarang saya akan menyarankan mereka yang membutuhkan pinjaman mendesak untuk menghubungi mereka sekarang melalui

    Situs web: https://rikaandersonloancompany.webs.com
    email: Rikaandersonloancompany@gmail.com
    Saluran Kantor / Whatsapp: +1(929)526-0086
    Layanan Pelanggan Whatsapp: +1 916 448 1012

    OdgovoriIzbriši
  6. Pozdrav, tražite li zajam za konsolidaciju duga, neosigurane zajmove, poslovne zajmove, hipotekarne zajmove, zajmove za automobile, studentske zajmove, osobne zajmove, rizični kapital itd.! Privatni sam zajmodavac, dajem zajmove tvrtkama i pojedincima uz niske i razumne kamatne stope od 2%. Pošaljite e-poštu na: christywalton355@gmail.com

    OdgovoriIzbriši

Objavi komentar

Popularni postovi s ovog bloga

Kunić lavlja glava- karakteristike ovog specifičnog kunića i kako se o njemu brinuti.

Ovnoliki-patuljasti-kunic-prava sam maza.

LAVLJOGLAVI KUNIĆI-ISHRANA MALIH MAZA.